‘Ons’ moeder wordt 90 jaar

Zeven februari wordt mijn moeder negentig jaar. Er wordt haar een boek aangeboden over ‘de Hollandse Franssen’, dat zijn wij, de kinderen. Verder gaan wij dit met de gehele familie en vele gasten, met een door ons zelf opgevoerd concert, vieren. Ik kom uit een groot gezin van veertien kinderen en inmiddels zijn er ongeveer 35 kleinkinderen. Een aantal van ons is professioneel musicus geworden. Daarom zullen zowel mijn broers en zussen als alle kleinkinderen iets ten gehore brengen op het podium. Ik kan mij niet voorstellen dat er een mooier cadeau is voor ‘ons moeder’. Nog niet zo lang geleden was zij te gast bij Paul de Leeuw in het programma Mooi weer de leeuw waar zij nog een keer haar kunsten heeft laten zien. Wederom heb ik een link met het het fragment uit deze uitzending geplaatst.

Filmpje

Dit bericht werd geplaatst in Westerse Klassieke Muziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

